Świadczymy kompleksowe usługi w pełnym zakresie obsługi księgowej, a także wyprowadzanie zaległości w księgowości i podatkach.
Na podstawie otrzymanych dokumentów źródłowych od Klienta za poprzednie okresy sprawozdawcze (miesiące, kwartały, lata) dokonujemy ponownego ich księgowania w oparciu o obowiązujące w tych okresach przepisy prawa podatkowego i bilansowego, sporządzania deklaracji podatkowych, sporządzania sprawozdań finansowych oraz rozliczeń rocznych w przypadku osób fizycznych. Wyprowadzanie zaległości jest konieczne w różnych przypadkach tj:
- samodzielne prowadzenie ksiąg,
- błędne rozliczenia podatkowe,
- utrata zapisów księgowych,
- brak bieżącego prowadzenia ksiąg.
Tym co nas wyróżnia jest nie tylko skuteczność działania, ale przede wszystkim fachowa obsługa księgowa. Warszawa jest siedzibą wielu solidnych biur rachunkowych, ale niewiele z nich stara się, podobnie jak my, edukować klientów z zakresu zarządzania finansami.
Wyprowadzanie zaległości (w podatkach, ewidencjach, księgach itp.) – oszczędzamy Państwu stresów i kłopotów związanych z:
- oszacowaniem zakresu prac, ich pracochłonności,
- wykonaniem harmonogramu działań,
- uzgodnieniem z organami i urzędami państwowymi terminu uzupełnienia zaległości,
- wykonaniem zaległych księgowań i ewidencji,
- sporządzeniem zaległych deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych,
- protokólarnym przekazaniem zaktualizowanej dokumentacji finansowo-księgowej wskazanej jednostce.
Otrzymują od nas Państwo wsparcie w formie spotkań konsultacyjnych i rozmów telefonicznych.
W naszej ofercie znajdą Państwo również możliwość wysyłki deklaracji w formie elektronicznej.
Usługa wysyłki e-deklaracji wymaga udzielenia pełnomocnictwa UPL-1. Zarówno udzielenie pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej jak i sama usługa wysłania jest nieodpłatna.
Pełnomocnictwa (UPL-1) zwolnione jest z opłaty skarbowej.